Monday, February 28, 2011

Kau Selamanya ,,,

siapa lelaki di atas ??? dia lah kekasih aku ...yang merangkap jiwa ku !! betul2 ,,bkn nak jiwang sangat la

aku sayang sangat2 kat dier ...dia lah Burhanudin Hilmi @ Amy

kisah kami sangat rumit ! hahaha .. kami tidak pernah memandang antara 1 sama lain tika kali pertama

berjumpa .. wow ! pelik kn .. tapi aku ingat masa kali pertama berjumpa dia .. dia hanya tunduk kebawah

saja .. mungkin penat sangat perjalanan dari KL - Sungai Petani . Aku pula sibuk nak pergi Penang ,

melakukan penhijrahan lagi .. masa tu , aku terfikir mungkin ini adalah terakhir aku melihatnya

kerana naluri aku ketika itu kosong . tiada cinta !.

selang berapa bulan kemudian , dapat mesej dari seseorang .. dari dia , ketika itu , masing2 sudah berpunya

hubungan kawan terjalin . aku selesa berkawan dengannya . dia baik . sampailah suatu ketika .

hubungan kami sebagai kawan terputus kerana aku kehilangan telefon . dari situ aku mulai melupakannya .

bulan berganti , aku mulai sibuk dengan kehidupan baru di kampus . cinta sudah hilang ! .

sampailah suatu hari , sepupu ku memberitahu yang amy masih mengingatkan aku dan mengirim

salam .. aku mula rasa cinta . dari situ kami mulai bermain mesej , telefon dan bertukar gambar .

wow , ada cinta ,,

kami declare 10.10.2009 ...


bila rindu aku akan peluk bantal yang beri kepada aku ,, pix atas ni contoh jew ,,, bantal sebenar

xda pix la...hehehe


1 set minyak wangi , aku takot nak guna minyak wangi ni sebenarnya ,,,, aku sayang sangat kat dier ..


coklat tanda sayang ,,, dia bagi masa aku dapat A time mid sem 4,, hadiah atas kelulusan dia cakap !!!

aku sayang sangat kat dier harap dia adalah tercipta untuk aku ! amin ....

No comments:

Post a Comment