Friday, March 4, 2011

sayang , manja , rindu pada family !!

Hari ni kira da hampir sebulan gak r aku tak balik port dickson ...

rindu sangat dengan mak , abah , adik-adik aku ...

tadi aku sms mak aku ..

aku     : mak wat pe ?

mak   : tgh msk ( mak mmg berjiwa muda giler , msj mcm bdk remaja men short2 jew )

aku    : bosanla mak

mak   : ko sorang je ke ?

aku    : sorang dlm bilik

mak   : takde kelas ke ?

aku    : takde mak

mak   : nape xbalek jew ? dah xde kelas .

aku    : cuti 2 ae je mak

mak   : betoi jgak . mggu depan ko blik lah .

dari situ aku tahu yang mak mmg tengah merindui ak , anaknya .


mak and abah


siti hajar yang kedekut ,,,


alif imran yang kuat ngajuk ,



amir syahiran yang amat nakal



nur fatehah yang kuat pow orang !!

rindu sangat2 kat family aku . biler nak balik ni . adoyai ,,, cuti bila nak muncul ni ...

p/s - balik je pd nak tido kat katil wangi aku . lepas rindula
                    

No comments:

Post a Comment