Thursday, February 17, 2011

konklusi di hati !

bape ae yang lepas aku dpt kol dari someone yang penah aku sayang dulu !!

ahmad azizi roslan !!

urm,,,

tp itu dulu..memori lama zaman2 remaja xmatang lagi..

sebelum ni, dia ada kol aku tp aku xangkat pon..

aku malas nak layan dier ,, saja ego aku makin tinggi !! padan muka ko...tapi bape ae yg lepas aku dah

bosan sangat2!!! tibe2 dia kol aku so aku pon angkat kol dier...

dia nak jumpa aku,, dia tunggu aku kat bawah hostel aku...

aku dah berdebar2 dah,,, aku tak bagi tau amy ( my boyfriend ) yang aku jumpa dia..

aku pon bersiap2 lah bagai2,,,hahha....

jumpa je dia...dia senyum sinis kat aku and mengatakan.... u still like before..

urm,,,aku geleng jew,,,,xtaw napew...

dlam2 tengah berjalan2 nak lepak kat ali's corner...

dia mengucapkn suatu benda yg membuatkan aku,, menelan air liur sedalam2nya..

" Chichi nak kahwin ,da "

" kahwin ?"

itulah kenyataan nya, dia akan berkahwin tidak lama lagi..

aku sakit hati dengar !! jealous !! tp aku bukanya tamak la...

aku mencintai burhannudin hilmi @ amy..

tp pernyataan ahmad azizi @ chichi

membuat aku jadi blur sgt2,,,

konfius !!

tp dah lame2 ak pkir2...hanya ad amy shaja di hati ini ...

*p/s - to my boyfriend, burhannudin hilmi yg comel2...i'm really love u !! about chichi..my past memory only !

No comments:

Post a Comment