Sunday, February 20, 2011

Parti PotLuck @ Majlis Hari Jadi 1 Batch !!!

ni lah kek bisday kami semua

Semalam , mmg happenning giler r...dengan aktiviti yang bdk2 ajk potluck buat...berbaloi-baloi aku bayar

rm10 untuk satu malam,,,hahaha....

baju yg kami pakai ni sebenarnya baru shaja dirasmikan pada malam itu,, tema kami hijau !! hijau itu indah !

aku dan nor syazwani,, ketika itu kami masih menunggu permulaan majlis,, adui lama betoi nak tunggu !!


oleh kerana masa begitu panjang untuk menunggu kami pon snap2 picture,, sbenarnya yang baju merah itu

 adalah ajk untuk majlis ni tapi entak mengapa dia pon nak join bersnap2 gak...patotla lambat sgt !!


pic ni kiranya da perbukaan majlis la kirenyar,,,,hahaha.....pic kek ni comey giler...rasa pon sgt sedap taw

time ni ak xpasan pix ak diambil oleh jurukamera kami yang bertauliah ...so muka aku mmg toya sekali !

hah ! time ni ak da pasan pix aku diambil,,,,aku pon senyum la,,,hahahahahaha...

my present !! ada acara tukar2 hadiah taw,,, sbnarnya hadiah ni budak rumah aku punya hadiah dan

sadisnya,, aku yang balut hadiah ni sendiri petang tu, nak tolang dier r katakan...thanz echa !!

makan time love !!! bersama rakan sejiwa dan sehati rasyidah @ kakak ipar ak,,,coz adik dier admire kat

aku taw !!

time kasih ajk potluck coz wat party yang happening sgt2,,,berbaloi2 kot...pewot aku da reflux macm2 da

malam itu,,,4 x aku vomitting taw !! kenyang sgt la tu..love u all !!

No comments:

Post a Comment